10 Aralık 2015 Perşembe

Türk manken bayandan akilalmaz sikiş taktikleri

Yaren manyak bir güzelliğe sahip,çılgınca giyinip, değişik aksessuarlarla kendini tamamlayan, vücut hatları çok çok düzgün bir kızdı. Ben onunla çıkmıyordum, onun en yakın arkadaşı Hatice ile çıkıyordum ama Hatice’de sadece adım vardı Yaren de ise kocaman bir kalbim. İşin açığı ikisini de sikmek istiyordum ama en çok Yaren’i. Hatice ile Yaren yakın arkadaş oldukları için hiç ayrılmıyorlardı, bende Hatice ile birlikte olduğum için üçümüz birlikte gezerdik. Yaren’i uzun süre bekledikten sonra tam ümidimi kesmiştim ki sevgilisinden ayrıldı. Morali bozuktu bende fırsatı değerlendirmek ve sevgilisini unutturmak için bir organizasyon yaptım. Hep birlikte pikniğe gidecektik. Salı günü sözleştiğimiz gibi buluşmuştuk, o gün Yaren’in üzerinde turuncu bir bluz ve altında mini kot vardı. Bluzunun altındaki siyah sütyende ben buradayım diyordu. Çok seksi gözüküyordu. Piknik için kuytu ama güzel bir mekan seçmiştim hem güneş alıyor hem de sessizdi. Neyse bezi serdik yere, Hatice’nin evde hazırladığı börekler, kahvaltılıklar yere konmuştu. Bende mangalı kurdum ve etleri şişe geçirdim. Çok huzur verici bir mekandı normalde insan oradayken rahatlamama gibi bir durumu olamazdı tabi karşısında Yaren gibi seksi bir kadın olmasa. Yaren yere oturduğunda altındaki renkli külotu ortaya çıkmıştı ve gözümü götünden alamıyordum. Etlerimiz pişince tabağa koydum ve yanlarına oturdum. Biraz yedikten sonra Hatice’nin telefonu çaldı ve gitmesi gerekti. Artık Yaren ile ikimiz kalmıştık. Tam istediğim gibi bir an olmuştu. Uzun bekleyişlerimin sonunda ben mutlu olacaktım. Yaren’le bir yandan yemeğimizi yerken bir yandan da muhabbet ediyorduk. “Sevgilinden neden ayrıldın?” diye sordum oda “Beni tatmin edemiyordu” cevabını verdikten sonra şok olmuştum. Bu kadar açık olmasını beklemiyordum ama hoşuma da gitmişti. “Nasıl yani?” diyerek üzerine gitmeye karar verdim. “Bildiğin beni tatmin edemiyordu, yatakta çok kötüydü” diye tekrarladı. “Umarım daha iyi birisini bulursun” diyerek güldüm. Sonra “Hatice ile aranız nasıl?” diye sordu bende “Valla belki komik gelir ama Hatice’de beni tatmin edemiyor zor şer yatağa girmeyi ikna ediyorum” dedim. “Sorun sende olmasın” diyerek gülmeye başladı. Gülerken çok güzel gözüküyordu. “Bence sorun bende olsaydı fark ederdim” diyerek güldüm. Bu konuşmanın ardından yemeğimiz bitmişti ve ben yerdeki boş tabakları toplayıp bir kenara kaldırdım. Yaren “Ben güneşlensem senin için sıkıntı olur mu?” diye sordu ağzım kulaklarıma varmıştı “Yok canım benim ne sorun olacak keyfine bak” diyerek cevap verdim. Yaren karşımda yavaş yavaş soyunmaya başlamıştı ve sikim kendine hakim olamıyordu. Üstünde sadece siyah sütyeni ve altındaki renkli külotu kalmıştı. Bende hemen ayaktayken tişörtümü çıkardım, o sırada Yaren’in beni süzdüğünün farkına vardım, kaslarımın daha belirginleşmesi için hafif kendimi kastım ve Yaren’in yanına doğru uzandım. Yaren “Vücudun güzelmiş” diyerek gülmeye başladı, “Senin de canım benim” diyerek yavşamaya başladım. Sikim iyice özgürlüğümü ilan ederek çadır kurma hazırlıklarına başlamıştım. Yaren bunun farkına varınca “Hayırdır” diye sordu. “Benimki özgürlüğünü ilan etti” diyerek gülmeye başladık. Yaren arada eli yanlışlıkla değermiş gibi yaparak sikime çarpıyordu. Sonra ayağa kalktı ve su içmek istediğini söyledi. Bana domalarak suyu yerden aldı ve üzerine dökerek içmeye başladı. Artık daha da seksi gözüküyordu. Oda bana yürüyordu. Yanıma doğru gelirken ayağı takıldı ve üzerime doğru düştü dudak dudağa gelmiştik. Bir anda öpüşmeye başladık ve hemen üstündeki sütyeni çıkardım. Büyük memelerini deli gibi avuçluyor, okşuyor, meme uçlarını sıkıyordum. Yareni yere uzandırdım ve dudaklarından aşağıya doğru inmeye başladım memelerini öpmeye başladım. Külotunun üzerinden amını okşamaya başladım. Yaren iyice zevke gelmişti ve aşağıya indim külotunu sıyırdım. Biraz yaladıktan sonra tekrar dudaklarına geçtim ve elimle parmaklamaya başladım. Zevkten yerinde duramıyordu. Yanımdaki ufak cam kola şişesini kafa dikledim ve Yaren’in amına doğru iteledim. Yaren sonunda kendinden geçti ve boşalmaya başladı. Daha hiç sikimi bile sokmadan boşaltabilmiştim. Sonra sikimi çıkardım ve Yaren’in ıslak amında dans etmeye başladım. İyice hızlandım ve yarenin içine spermlerimi bıraktım. Yaren’in çok hoşuna gitmişti sikişme tarzım. İki kere boşaltabilmiştim. Sonra uzandık ve gökyüzüne doğru bakıp, bugünün çok güzel olduğunu itiraf ettik. Hatice’nin haberi yoktu ama artık her gün yareni sikiyordum. O kızı banyodan sonra çırılçıplak görünce dayanamadım ve hemen yanına gidip önce göğüslerini emmekten başladım daha sonra domaltıp götten çakarken ahlaması beni zevkin doruklarına ulaştırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder