14 Kasım 2013 Perşembe

Ormanda piknik yaparken adamlar tarafindan zorla sikiştim

Bu anım çok yakın bir zamanda gerçekleşti.Kuzenim eskişehirden yeni gelmişti kuzenm erdem benden bir yaş büyük eskişehirde üni. Okuyor geldiği akşam eğlenmek için taksime bara gitmiştik yanımızda ikimizinde çocukluk arkadaşı oğuzda vardı bara girdik içkilerimizi aldık boş bir masada oturuyor makara yapıyordu karşıda bir bayanın bize doğru baktığını söyledi oğuz tabi 3 erkek olduğumuz için herkez makarasına bana bakıyordur kesin diyorduk ama ben bir yada iki sefer baktım dahada bakmadım bizimkiler kıza arada bakmaya devam ediyolardı benm içkim bitmişti tazelemek için masadan kalktım içkimi aldım tam döndüm bize doğru bakan kızla göz göze geldim elini uzattı ben burcu dedi içkimi masaya koydum bende ali dedim memnun oldum dedi bende dedim oda yeni bir içki aldı birde peçete istedi barmen peçeteyide uzattı burcu çantasından kalem cıkardı peçeteye bişiler yazdı bana uzattı dedi( ) burda numaram yazıyor ara dedi ve yanımda ayrıldı bende peçeteyi aldığım gibi cebime koydum hiçbirşey olmamış gibi masaya geri geldim oturduk içkilerimizi yudumlamaya devam ediyorduk bu ara burcu yanındaki kız arkadaşıyla birlikte kalktılar burcu bize doğru baktı gitti.Burcu 21 yaşında 1.80 boyunda zayıf olgun bir kadın havasında bir hatun.Yarın akşam saatlerinde burcuyu aradım telefonu açtı merhaba dedim oda merhaba dedi ben ali dedim arayacağını biliyordum ama bu kadar geç olacağını hiç düşünmemiştim dedi gülerek bende dedim emindin yani arayacağımdan dedim evet dedi istersen bu gece bişiler yapabiliriz dedim oda olur dedi 1 saat sonra adresimi mesaj olarak atarım dedi tamam dedim 40 dk ya geçti yada geçmedi burcu evinin adresini mesaj olarak atmıştı babama biraz geçikirim yada gelmem dedim arkadaştada kalabilrim dedim babamda tamam dedi babam beni hiç sıkmaz rahat bırakır bende onu üzmemek için elimden geleni yaparım yani iyi anlaşırız peder beyle burcunun evine gitmeden önce yol üzerindeki bir çiçekciye saptım orkide aldım ve burcunun evine gittim ziline bastım burcu açtı kapıyı gel içeri dedi olur dedim çiçekleri verdim ilk önce kokladı daha sonra teşekkür ederim dedi rica ederim dedim bekle hemen geliyorum dedi 5 dk sonra geldi çıkalım dedi olur dedim kalktık birlkte bindk arabayı dün akşamki takldığımız bara gittik içkilerimizi aldık burcu adeta striptiz yapar gibi dans ediyordu sonra yanıma geldi 2-3 saat geçirmiştik saat gece 1 doğru geliyordu çıkalım mı artık dedim olur ama bana gidicez dedi bende isteksiz gibi davranıyordum saatime baktım yarın işim var olmaz falan diyordum dudağımdan öptü hadi ama falan diyordu biraz durdum tekrar saatime baktım elimi tuttu hadi ama dedi tamam dedim bardan cıktık arabaya bindik burcunun evine doğru gidiyorduk birazcık sarhoş olmuştuk ikimizde ama ne yaptığımızı biliyorduk burcunu evine geldiğimizde burcu kapıyı actı içeri girdik burcu mutfağa gitti iki tane kahve yaptı kahvelerimizi içtik kendimize gelmiştik burcuyu öpmeye başladım hafiften oda karşılık veriyordu öpüşmeye başladık burcu ayağa kalktı elimi beline doladı yatak odasına götürdü beni tekrar öpüşmeye başladık beni yatağa itti üstüme cıktı deli gibi öpüşüyorduk ikimizde adeta öpüşmekten sarhoş olmuştuk burcu beni bende burcuyu soymaya başladım burcu sadece altına tanga giymişti bende baxerımla kaldım burcuyu altıma altıma aldım kulak memelerinden başlayarak heryerini yalıyordum adeta oda tırnaklarını sırtıma geçmirmiş beni parçalamaya çalışıyordu sanki yalayarak amına kadar indim amına dil darbeleri atmaya başladğımda yatağın örtüsünü sımsıkı bir şekilde sıkıyordu cok zevk aldığı belli oluyordu tangasını cıkardım daha sonra baxerımı cıkardım cüzdanımdan prezertavif cıkardım birtane sikime taktım sikimi burcunun amına yerleştrdim yavaş yavaş girmeye başladım hepsini içne soktuğumda burcu ohh diye bildi sadece hızlı bir şekilde girip cıkmaya başladım bir yandanda öpüşüyorduk burcu inlemeye başladı hiç beklemediğim bir şekilde tokat attı bana çıldırmıştı bende neye uğradığımı şaşırdım birden altımdan kaltı benim sikimi üzerin oturdu üzerimde zıplamaya başladı sacı başı dağılmıştı burcunu deli gibi olmuştu 3 dk sonra ben boşaldım ama burcu durmuyordu hala üzerimde zıplıyordu benden 1 dk sonra burcu boşaldı üzerime yığıldı kaldı ben kalktım burcuyu domalttım arkadan amına girdim hızlı hızlı giriyordum burcu tekrar inlemeye başladı amı kıpkırmızı olmuştu onun inleme sesleri beni çılgına çevirmişti dahada hızlı girip cıkmaya başladım 5 dk sonra ikimizde tekrar boşaldık yatağa yığıldık kolumuzu kaldıracak halimiz kalmamıştı yattık yatağa çıplak şekilde burcu benim göğüsüme yatmıştı o şekilde uykuya daldık sabah ise burcunu beni öpmesiyle uyandım günaydın dedi günaydın dedim burcuyu yatağa çektim üzerine çıktım dudağından öptüm burcu bana gülümseyerek yaramazlık yapmak yok diyerek kalktı beni dudağımdan öptü sen duş gir ben kahvaltıyı hazırlıyorum dedi bnde kalktım duş aldım birlikte kahvaltı yaptık burcuyla sevgili olduk sikişmeye devam ediyoruz ikimizde halimizden memnunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder